سربازان تازه نفس پولیس محلی برای حضور در میدان نبرد

به تعداد ۳۰۲ تن از سربازان پولیس محلی در ولایت بغلان پس از فراگیری یک دوره آموزش های مسلکی چهار هفته ای، از مرکز تعلیمی فرماندهی پولیس بغلان فارغ شدند.

امیرگل حسین خیل آمر امنیت و سرپرست فرماندهی پولیس بغلان امروز (۱۰عقرب) در مراسم فراغت این سربازان گفت که این نوزدهمین دور فراغت پولیس در سال جاری است.

به گفته وی، این سربازان از ولسوالی های نهرین، برکه، بغلان مرکزی، دوشی و شهر پلخمری می باشند که برای انجام وظایف نظامی در این ولسوالی ها توظیف می شوند.

در عین حال سربازانیکه سند فراغت بدست آورده اند، تعهد می سپارند که در هر گونه شرایط برای مقابله با هراس افگنان و تامین امنیت محلات شان آماده گی کامل دارند.

رحمت الله یکی از این سربازان به خبرگزاری خاورمیانه گفت :«ما در مدت چهار هفته بسیار چیزها را آموختیم، از استفاده سلاح تا برخورد با مردم حالا ما آماده گی کامل داریم که در ولایت مان وظیفه اجرا کنیم.»

در حالیکه این سربازان از آماده گی کامل شان در راستای انجام وظایف نظامی خبر میدهند، می گویند که حکومت باید برای آنان تجهیزات و امکانات کافی فراهم سازد.

این در حالی است که هفته گذشته نیز ۱۵۰ تن از سربازان پولیس محلی پس از یک دوره آموزشی چهار هفته ای از مرکز تعلمی فرماندهی پولیس بغلان سند فراغت به دست آورده بودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *