ریاست امنیت ملی از بازداشت ۶ طالب مسلح خبر داد

نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی طی عملیات های مستقل و جداگآنه  ۶ تن تروریست را در ولایات پکتیکا و جوزجان بازداشت نموده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه،در خبرنامه ریاست امنیت ملی آمده که بازداشت شده گان هریک: احمد غنی فرزند ظاهر، رفیع گل فرزند میب خان و رسول گل فرزند محمد رسول اعضای گروپ تروریستی شمس الرحمن از قوماندانان برجسته گروه تروریستی طالبان در پکتیکا و حمدالله فرزند حبیب الله، سموت خان فرزند نواب عضو گروپ تروریستی خالد یکی دیگر از قوماندانان طالبان در ولایت پکتیکا می باشند.

در خبرنامه ریاست امنیت ملی آمده است که بر اساس یافته های ریاست عمومی امنیت ملی اسامی سموت خان از عاملین اصلی حمله بر پوسته کفتری واقع ولسوالی جانی خیل ولایت پکتیا می باشد که سبب شهادت سه تن از سربازان پولیس ملی بنام های اول خان، فاروق و فیض محمد شده است.

همچنان این خبرنامه گفته است که طی عملیات مستقل دیگر توسط قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در مربوطات شهر شبرغان مرکز ولایت جوزجان اسامی مولاداد به اسم مستعار (بدر) فرزند عبدال یکتن از قوماندان گروپ ۲۵ نفری طالبان نیز بازداشت گردیده است.

این  در حالیست که نیروهای امنیت ملی افغانستان هفته گذشته در ساحه کوته سنگی کابل یک گروه تروریستی داعش را نیز بازداشت کردند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *