روز ملی نیروهای امنیتی تصویب شد

خبرگزاری خاورمیانه

شورای امنیت ملی برای ستایش از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، روز ملی این نیروها را تصویب کرده و تائید کرد که منطقه «سپین غر» ننگرهار به عنوان ولسوالی جدید خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه و به نقل از خبرنامه ریاست جمهوری، جلسه شورای امنیت ملی شام دیروز برگزار شد و مسایل امنیتی کشور را مورد بحث قرار داد.

در خبرنامه آمده است که به پاس ستایش از شجاعت و فداکاری نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، مراسم تجلیل از روز ملی این نیروها شامل تحسین و تقدیر (تفویض نشان ها، مدال ها، تقدیرنامه ها و مکافات نقدی) مورد تصویب قرار گرفت.

قرار شده است که تیم کاری متشکل از نمایندگان ارگان‌ های دفاعی و امنیتی، وزارت‌ های ارشاد، حج و اوقاف، اطلاعات و فرهنگ، کار، امور اجتماعی و شهدا و معلولین، عدلیه، اداره مستقل ارگان ‌های محل، ریاست عمومی امنیت ملی و در هماهنگی با دفتر شورای امنیت ملی، لیست نیروهای امنیتی را تهیه و تنظیم نماید.

در عین حال، شورای امنیت ملی بعد از شنیدن گزارش هیئت اعزامی به منطقه سپین غر ولایت ننگرهار مبنی بر تعیین سرنوشت آن ولسوالی که در سال ۱۳۷۲ منحیث ولسوالی مستقل اعلان گردیده بود، تصمیم گرفت که به عنوان واحد اداری جداگانه تشکیل شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *