دو تن قبل از پیوستن به طالبان مسلح بازداشت شدند

پولیس بغلان دو تن را که میخواستند در منطقه دند غوری شهر پلخمری به صفوف طالبان مسلح بپیوندند، بازداشت کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مقام های امنیتی بغلان می گویند که این دو تن باشنده گان ولایت لوگر هستند و قصد داشتند با پیوستن به صفوف طالبان مسلح در مقابل نیروهای امنیتی بجنگند.

سمونوال غلام محی الدین مومند معاون اداری فرماندهی پولیس بغلان در نشست خبری امروز (۳۰عقرب) اظهار داشت که احسان الله و سمیع الله، در کمربند امنیتی ولسوالی دوشی از سوی منسوبین مدیریت مبارزه با جرایم جنایی این فرماندهی شناسایی و بازداشت شده اند.

به گفته وی، افراد بازداشت شده که ۱۷ و ۱۸ سال سن دارند اعتراف کرده اند که از سوی یکی از نزدیکان شان که با طالبان مسلح در دندغوری ارتباط داشت تشویق شده اند تا برای جهاد کردن در مقابل نیروهای امنیتی به ولایت بغلان بروند.

معاون اداری فرماندهی پولیس بغلان می گوید که طالبان مسلح به شدت تلاش دارند که با حضورشان در بغلان شاهراه شمال و شمالشرق را به کنترول در آورده و اهداف نظامی شان را تطبیق نمایند که نیروهای امنیتی این تلاش ها را خنثی می سازند.

در عین حال، این مقام پولیس بغلان می گوید که برنامه هایی برای بازپس گیری ولسوالی دهنه غوری و بخش هایی از شهر پلخمری که در تصرف طالبان مسلح قرار دارد، روی دست گرفته شده است.

محراب الدین ابراهیمی

Author

About Author

1 thought on “دو تن قبل از پیوستن به طالبان مسلح بازداشت شدند

  1. باید این دو خاین ادام شود وقت که امین قسیم آدم ها گرفته میشه نباید به خبر نشر شود جای بجای کشته شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *