دوستم؛ در صورتی که قیصار آزاد نشود پروسه انتخابات دچار چالش جدی می شود

جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری با نشر بیانیه ای خواستار هر چه زود تر نظام الدین قیصار، یکی از نمایندگان جزب جنبش ملی شده‌است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، جنرال دوستم به حکومت هشدار داده که اگر نظام الدین قیصار آزاد نشود تمامی پروسه های دولتی به خصوص پروسه انتخابات به چالش کشیده می شود و مسوولیت اش به دوش کسان که این بحران را ایجاد کرده است.

دوستم از حکومت خواسته که نظام الدین قیصار نماینده او در خطوط  دفاعی ولایت فاریاب را هر چه زود تر آزاد کرده به ولایت فاریاب بازگردانند.

معاون اول ریاست جمهوری همچنان افزوده است که روى بعضى راپورهاى غلط و دسیسه هاى ناجوان مردانه قوماندان نظام الدین قیصارى توسط حکومت دستگیر و به کابل انتقال داده شده خطر فروپاشى و هرج و مرج در صفوف مدافعین فاریاب وجود دارد.

بر اساس گزارش ها فرمانده نظام الدین قیصاری عصر روز گذشته از سوی لیوای اول قول اردوی ۲۰۹ شاهین بخاطر یک جلسه امنیتی فراخوانده شده و  با وارد شدن او در مقر لیوای اول برخورد مسلحانه در صحن لوای رخ داد  که در نتیجه این درگیری تعدادی از افراد قیصاری کشته و زخمی شده و خودش را به کابل منتقل کرده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *