حکومت به انجنیر داوود باج داد؛ ریاست حالت اضطرار چه وظیفه داد؟

انجنیر داوود شخص که یک روز هم در بلخ به حیث والی رفته نتواست و دفتر کارش در وزیر اکبر خان کابل بود به تازه گی رییس حالت اضطرار وزارت دفاع ملی تعیین شده است.

وزارت دفاع ملی گفته است که ریس حالات اضطراری و فوق العاده وزارت دفاع ملی که به اساس حکم مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان جدیدأ تعیین شده است ، طی محفلی توسط وزیر دفاع ملی به منسوبین معرفی گردید.

در ادامه وزارت دفاع ملی گفته است که انجینر محمد داوود رئیس جدید التقرر ریاست حالات اضطرار وزارت دفاع ملی اطمینان که با تمام توان در جهت خدمت به وطن ومردم وظایف سپرده شده را مطابق اوامر و هدایات وزارت دفاع ملی اجرا می نماید.

در این خبر که در صفحه وزارت دفاع نشر شده است در مورد لایحه وظایف انجنیر داوود چیز گفته نشده است و در تماس‌های مکرر که با وزارت دفاع داشتیم نتوانستیم نظر شان را در این مورد داشته باشیم.

این درحالیست که همواره رییس جمهور غنی فریاد اصلاحات و مبارزه با فساد را بلند می‌کند؛ اما دیده می‌شود که روابط بر ضوابط پیشی گرفته است.

در همین حال آگاهان سیاسی به این باور استند که ایجاد ریاست حالت اضطرار در وزارت دفاع باج دهی به انجنیر داوود است.

انجنیر داوود چند ماه قبل از لندن به کابل آمد و توسط فرمان ریاست جمهوری به حیث والی بلخ تعیین شد و استادعطا محمد نور والی اسبق ولایت بلخ که با حکومت جنجال داشت مانع این شخص شد و بالاخره اسحاق رهگذر والی بلخ تعیین شد و انجنیر داوود به حیث رییس حالت اضطرار وازت دفاع گماشته شد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *