جنگ طالب و داعش در درزاب جوزجان/ بیش از ۷۰ کشته بر جای گذاشته است

مسوولین قول اردوی ۲۰۹ شاهین میگویند که گروه های داعش و طالبان از ۲ روز به این سو در ولسوالی درزاب ولایت جوزجان  با هم درگیر شده اند که درگیری های شان تا اکنون ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، قول اردوی ۲۰۹ شاهین با نشر خبرنامه امروز پنج شنبه(۲۱ سرطان) از درگیری خونین میان گروه تروریستی داعش و طالبان در ولسوالی درزاب ولایت جوزجان خبر داده و گفته اند که در این جریان این درگیری ۶۰ تن از جنگجویان این ۲ گروه کشته و زخمی شده است.

بر بنیاد خبرنامه در میان کشته شده ها و زخمیان این درگیری ۱۶ تروریست داعش کشته و ۱۴ تن شان زخمی و ۹ تن دیگر شان به دست گروه تروریستی طالبان اسیر شده است.

یکی از اعضای گروه طالبان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خاورمیانه گفت: که در این درگیری ۷۰ تن از تروریستان داعش کشته و زخمی شده است و ۱۱ تن از افراد طالبان گروه طالبان کشته و چند تن دیگر شان به دست گروه داعش اسیر شده و چندین قریه نیز از وجود گروه تروریستی داعش پاکسازی شده است.

ولسوالی درزاب یکی از ولسوالی های ناامن جوزجان است که گروه های تروریستی طالبان به صورت گسترده فعالیت دارند که گفته می شود گروه داعش نیز در این اواخر در این ولسوالی فعالیت می کردند و برای شان مخفیگاه ساخته بودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *