جنرال رازق اتهامات مداخله در کاری های کمیسیون انتخابات را بی اساس خواند

جنرال عبدالرازق، فرمانده پولیس قندهار اتهامات علیه خودش مبنی بر مداخله در کار های کمیسیون انتخابات در آن ولایت را بی اساس خواند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، جنرال عبدالرازق، فرمانده پولیس قندهار اتهامات علیه خودش مبنی بر مداخله در کار های کمیسیون انتخابات در آن ولایت را رد کرده و بی اساس پنداشت.

این در حالی است که چندی پیش عبدالبدیع صیاد رییس کمیسیون مستقل انتخابات، گفته بود که برخی از مقامات ولایتی در کار های کمیسیون انتخابات مداخله می کنند.

صیاد از جنرال زارق نام برد و بیان داشت که جنرال زارق با شماری از نامزدان در انتخابات سلیقوی بر خود می کند و او افزود در حالی که کمیسیون انتخابات برای نامزدان سه استعلامی داده اما فرمانده پولیس قندهار یک استعلام دیگر اضافه کرده است که این کار وقت گیر است و آنان نمی توانند اسناد شان را مطابق جدول زمان بندی کمیسیون انتخابات به کمیسیون بیاورند و از پروسه ثبت نام می ماند.

اما فرمانده پولیس قندهار این اتهامات را رد کرده تصریح کرد که در ولایت قندهار بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ نفر نامزد بود که فرماندهی پولیس به آنان استعلام داده بود تا سوابق آنان بررسی شده و کار ثبت‌نام پنج یا شش نفر به خاطر بند شد که آنان سابقه جرمی داشتند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *