تحقیقات حمله بر دانشگاه کابل به «بن بست» رسید

معاون نخست ریاست جمهوری می گوید که پرونده تحقیقات حمله بر دانشگاه کابل به «بن بست» رسیده و گنجایش انکشاف در آن سخت و بطی شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، امرالله صالح بعد از جلسه شش و نیم امروز (۴قوس) اظهار داشت که برای ردیابی «قلمدادی ها» کار بیشتر نیاز است.

وی تاکید کرد که طبق وعده، پرونده حمله بر دانشگاه کابل در اختیار دستگاه عدلی و قضایی قرار خواهد گرفت.

صالح در مورد حملات راکتی بر کابل نیز گفت: «تحقیقات ادامه دارد. در روزهای آینده شما را در جریان قرار خواهیم داد. روی انکشاف سرنخ ها کار جدی آغاز گردیده است.»

بر اساس معلومات منبع، طی دو روز گذشته سیزده نفر از اعضای گروه طالبان که نظر به مصلحت گاه گاه دستار داعش را به سر می کنند، دستگیر شده و چند تن از آنها در ترور کارمندان دولتی در نواحی مختلف کابل بصورت مستقیم دخیل بوده اند.

به باور وی، جنگ شدت گرفته است و روش غلط و اشتباه آمیز مذاکرات در دو سال گذشته با طالبان در دوحه باعث شد که این گروه به جای فکر کردن به صلح صاحب اعتماد به نفس کاذب شده و سطح خشونت را بالا ببرد.

معاون نخست ریاست جمهوری می گوید: «بخاطر مهار این وضعیت چنانچه شاهد استید دست به کار شده ایم. همکاری مردم راه رسیدن به پیروزی را ساده می سازد.»

وی یک بار دیگر به مردم کابل اطمینان داد که بخاطر مهار جرم و جنایت و جلوگیری از حملات مرگبار تروریستی؛ پولیس را از کنترول ساختمان های قانونی و غیر قانونی بیرون ساخته و رسیده گی به معضله ساختمان های غیر قانونی اکنون بدوش ریاست تحقیقات جنایی و نواحی شاروالی کابل است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *