بیش از ۲۰ درصد مراکز ثبت نام رای دهندگان مسدود است

مقامات کمیسیون انتخابات گفته است که ۲۶ در صد مراکز ثبت نام رای دهندگان به دلیل ناامنی بسته می ماند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رییس رمزی قلمیار، رییس امورعلمیاتی کمیسیون انتخابات گفته است که ۲۶ در صد مراکز ثبت نام رای دهندگان به دلیل افزایش ناامنی باز نمی شود.

این مقام کمیسیون انتخابات نافزوده که مواد ثبت نام رای دهندگان تا هنوز به ۴۱۰ مرکز ثبت نام رسیده است که این مراکز در ۴۱ ولسوالی قرار دارد.

در همین حال رییس امور عملیاتی کمیسیون انتخابات تصریح کرد که ۷۶۴ مرکز ثبت نام رای دهندگان تا هنوز باز نشده است و ۳۵۴ مرکز دیگر با تهدید های بلند امنیتی روبرو می باشد.

بر اساس معلومات که کمیسیون انتخابات داده است ۱۲۳ مرکز ثبت نام رای دهندگان در مرکز ولایات مسدود است و ۱۱ ولسوالی به خطر سقوط مواجه می باشد.

با این همه کمیسیون مستقل انتخابات می گویند که تلاش دارند که مراکز که تا هنوز مسدود می باشد را باز کنند و مواد ثبت نام را به این مراکز برسانند.

این در حالی است که با آغاز ثبت نام رای دهندگان ناامنی افزایش یافت و چندین مرکز ثبت نام رای دهندگان هدف حملات تروریستی قرار گرفت و در این حملات صد ها تن کشته و زخمی شدند و نیز گروه تروریستی طالبان چندین مرکز را به آتش کشیدند و کارمندان این مراکز را به گروگان گرفتند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *