بازداشت ۲ فرمانده ارشد گروه تروریستی طالبان

مسوولین امنیتی خبرداده است که در جریان عملیات نیروی های نظامی کشور در ۴ ولایت شمالی و شمال شرقی ۵۰ هراس‌افگن کشته و زخمی و ۲ فرمانده ارشد گروه تروریستی طالبان باز داشت شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، محمد حنیف رضایی، سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین گفته است که در نتیجه عملیات خنجر۶ و عملیات طوفان ۱۰ و چندین عملیات زمینی و هوایی در ولایت های  بدخشان، قندز، تخار و بغلان هراس‌افگن که هنوز هم جریان دارد ۵۳ هراس افگن کشته شده است.

بر بیناد گفته های سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین در جریان عملیات خنجر ۶  و طوفان ۱۰ در ولسوالی کوهستانات بدخشان و ولسوالی خواجه‌غار تخار ۲۰ تروریست طالب کشته و ۲۰ تروریست دیگر شان زخمی شده است.

رضایی افزود که در نیتجه درگیری نیروی های امنیتی و گروه طالبان شب گذشته در قریه کنجک و وردکی ولسوالی امام صاحب نیز ۵ هراس‌افگن طالب کشته شده و ۴ هراس افگن شان زخمی شده است.

او اضافه کرد که حاجی نقیب الله مسوول اکمالات طالبان در دشت ارچی و شاه محمود مسوول ارشاد و دعوت گروه طالبان در این ولسوالی بازداشت شده است.

این در حالی است که سخنگوی قول اردوی شاهین در شمال کشور از تلفات نیروی های امنیتی و غیر نظامیان در این عملیات جزییات می دهد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *