امرالله صالح: حکومت برای مبارزه با تروریسم برنامه ندارد

امرالله صالح در پیوند به ناامنی ها و حملات تروریستی اخیر  در کشور گفته است که تیم حاکم در کشور فاقد ابتکار و عاری از ایده های نو است و روش کهنه مطلق ناکام است که بهای این ناکامی را هر روز مردم بی بضاعت پرداخت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، امرالله صالح، رییس روند سبز افغانستان در واکنش به حمله های تروریستی اخیر در صفحه‌ فیسبوک‌اش نوشته است که حکومت وحدت ملی برنامه ای جدید برای مبارزه با تروریسم روی دست ندارد و گفت که موج ترور و وحشت در حالی افزایش است که تسلط به فکر نو و توسل به برنامه های متفاوت نیاز است.

صالح افزود است که وحشت و بربریت طالبان و تضرع و برادر خواندگی آشکار و پنهان حلقه های مشخص حکومت با طالبان و واکنش های سطحی مردم در برابر بی‌کفایتی ها و ناکامی های یک کتله‌ی متعصب معلوم و قابل پیش بینی است.

به اساس گفته های امرالله صالح هیچ تفاوت میان حمله های گذشته و حمله دیروز چهار شنبه(۱۹ثور) وجود نداشت که ما امید وار باشیم توقع متفاوت داشته باشیم و او بیان داشت که امید داشتن به معنی برنامه داشتن را نمی‌دهد.

این در حالی است که نا امنی از چندی به این سو افزایش یافته است و گروه های تروریستی داعش و طالبان حملات تروریستی شان را در کابل پایتخت و ولایات افزایش داده اند و طوری در کمتر از سه هفته شاهد چهار حمله انتحاری مرگ بار تنها در کابل بودیم که جان ده ها تن را گرفت و صد ها زخمی بر جای گداشت و در عین حال کنترول چند ولسوالی به دست گروه تروریستی طالبان است و چندین ولسوالی در محاصره این گروه می‌باشد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *