افشاگری وزیر پیشین مخابرات

عبدالرازق وحیدی، وزیر پیشین مخابرات افغانستان همزمان با نشر خبر بستن دفتر علی احمد عثمانی، وزیر انژری آب از سوی محافظان ویژه رییس جمهور از مهر و لاک دفتر کار خودش در ۱۴ جدی سال ۱۳۹۵ توسط محافظان ویژه غنی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری خاورمیانه، عبدالرازق وحیدی در حالی از مهر و لاک کردن دفتر کارش در ۱۴ جدی سال ۱۳۹۵ توسط پی پی اس خبر داد که روز یک شنبه(۳سرطان) ارگ به رسانه‌ها گفت محافظان ویژه ریاست جمهوری علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب را از دفترش بیرون کرده، دفترش را لاک و مهر کردند و او را به خانه‌اش منتقل کرده است.

عبدالرازق وحیدی، با اشاره به شایعه خواندن خبر مهر و لاک کردن دفتر علی احمد عثمانی توسط معاوین سخنگوی ریاست جمهوری گفت « جناب آقای مرتضوی! آیا حضور پی.پی.اس در وزارت مخابرات در ۱۴ جدی ۱۳۹۵ برای مهر و لاک کردن دفتر من و تخته گرفتن دهلیزها را هم انکار می کنید؟»

به اساس گزارش ها عبدالرزاق وحیدی، وزیر پیشین مخابرات در ماه عقرب ۱۳۹۵ به اتهام فساد به حکم رییس جمهور از وظیفه اش  برکنار و به استره محکمه معرفی شد، اما بررسی های استره محکمه وحیدی را بی گناه ثابت کرده نشان داد و اتهام ها بر او نادرست بوده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *