گروه تروریستی طالبان با سقوط دادن سه پوسته امنیتی در فاریاب ۶ سرباز اردو را به قتل رسانده اند

Afghan National Army soldier carries his wounded colleague following a roadside bomb attack to a medevac helicopter from the U.S. Army's Task Force Lift "Dust Off", Charlie Company 1-52 in the outskirts of Kandahar, Afghanistan,Friday, July 29, 2011.(AP Photo/Rafiq Maqbool)

مقامات محلی فاریاب میگویند که شب گذشته(۳۰ جوزا)  گروه طالبان بالای پوسته های امنیتی ولسوالی خواجه سبزپوش این ولایت یورش بردند که در نتیجه یک پایگاه و دو پوسته اردوی ملی به دست آنان سقوط کرده و ۶ سرباز اردو کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، محمد طاهر رحمانی، رییس شورای ولایتی فاریاب ضمن تایید این خبر گفت که در این درگیری ۶ سرباز اردوی ملی کشته شده و ۳ تن دیگر زخمی شده و ۱ عراده تانک و ۱ توپ دی سی نیز حریق شده است.

بر بنیاد گفته های رییس شورای ولایتی فاریاب درگیری میان گروه تروریستی طالبان و نظامیان کشور تا هنوز ادامه دارد.

رحمانی افزود که شماری از سربازان اردوی ملی به دست گروه طالبان اسیر شده است و او در مورد آمار دقیق اسیر شده ها اظهار بی خبری می کند.

در همین حال گفته میشود در این درگیری شماری از منازل مسکونی و یک مکتب در ولسوالی خواجه سبزپوش نیز حریق شده است.

این در حالی است که حکومت افغانستان با گروه تروریستی طالبان آتش بس ده روزه اعلام کرد اما این گروه تروریستی با ختم آتش بس سه روزه شان دوباره حملات تهاجمی شان را از سر گرفتند، تروریستان این گروه  روز گذشته بالای ولسوالی بالا مرغاب ولایت بادغیس حمله کردند و ۳۰ سرباز اردوی ملی را به قتل رساندند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *