محکمه صحرایی دو عاشق دلباخته از سوی طالبان مسلح در ولایت فاریاب

گروه طالبان مسلح یک پسر و یک دختر را به جرم داشتن رابطه عاشقانه در منطقه بندر ولسوالی کوهستان ولایت فاریاب در یک محکمه صحرایی دره زده اند.
کریم یورش سخنگوی پولیس فاریاب ضمن تایید این رویداد به خبرگزاری خاورمیانه گفت، دو روز پیش (یک‌شنبه ۶ حوت) طالبان مسلح در قریه “کُرکُری” منطقه بندر ولسوالی کوهستان یک دختر و یک پسر را به جرم داشتن رابطه عاشقانه هر کدام را هشتاد، هشتاد دره زده است.
یورش افزود این دو تن پس از مخالفت خانواده های شان برای ازدواج، به یکی از قریه ولایت غور که در تصرف طالبان مسلح قرار دارد فرار کردند؛ اما طالبان مسلح آنان را دوباره به قریه های شان آورده و در پیشروی چشمان مردم دره زده اند.
به گفته سخنگوی پولیس هردو مجرد استند و اکنون در خانه های خود به سر می‌برند.
ریاست امور زنان فاریاب از این موضوع ابراز بی خبری کرد.
تا حال گروه طالبان مسلح در این باره چیزی نگفته اند.
منطقه بندر ولسوالی کوهستان ولایت فاریاب در تصرف طالبان مسلح قرار دارد و شبکه های مخابراتی در این ولسوالی نیز از سوی این گروه قطع گردیده است.
با قطع شدن شبکه های مخابراتی در این ولسوالی دسترسی به منابع محلی محدود شده و تصاویر و یا ویدیو لحظه این محکمه صحرایی به دست خبرگزاری خاورمیانه قرار نگرفت.
این درحالیست ۲۲ دلو (ماه گذشته) گروه طالبان مسلح یک جوان را در مربوطات شهر سرپل در یک محکمه صحرایی از سوی گروه طالبان مسلح سنگسار و کشته شده بود.

محراب الدین ابراهیمی-خبرنگار زون شمال

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *