تلاشی خانه به خانه در «زورآباد» هوتل شام پاریس آغاز می شود

مسوول جلسه شش و نیم اعلام کرد که اگر مردم و باشندگان منطقه «زورآباد» عقب هوتل شام پاریس با نیروهای امنیتی همکاری نکنند، تلاشی خانه به خانه در این منطقه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، امرالله صالح، امروز (۲۹عقرب) اظهار داشت که منطقه زورآباد عقب هوتل شام پاریس به یک منطقه ممنوعه، سیاه و ملتهب تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: «تمام بررسی های ما نشان میدهد که ماین جاسازی شده در لب جر سرنخش به همین ساحه میرسد. تسلسل حملات قبلی نیز نشان میدهد که درین ساحه تروریستان رخنه کرده اند.»

صالح می گوید که تمام نهادها وظیفه گرفتند که مردم این منطقه را علیه ترور و جنایت بسیج سازند؛ مردم مکلف هستند که خانه های مشکوک را به پولیس و امنیت ملی نشان بدهند در غیر آن تلاشی خانه به خانه انجام می شود.

معاون نخست ریاست جمهوری همچنین اظهار داشت که در جلسه امروز فیصله شده است که تابوت فروشی ها اجازه نمایش تابوت را در روبروی دکان های خویش ندارند.

به گفته وی، تابوت فروشی ها اجازه نصب لوحه هایی با عکس تابوت و قبر را ندارند و از امروز تنها در لوحه هایشان باید نوشته شود «خدمات تدفین» و بس.

صالح یک بار دیگر بر دستگیری و ردیابی افراد شامل فهرست مجرمین تاکید کرد که بر اساس معلومات وی، از دیروز تا حالا هشت نفر دیگر از آن فهرست طویل دستگیر گردیده اند.

مسوول امنیتی کابل تصریح کرد «ناگفته نباید گذاشت که یکی از چوکیدارهای با همت وقتی دزدان میخواستند اموال را از ساحه مسوولیت اش ببرند دزدان را مجروح ساخته و بدست پولیس داده است.»

بر اساس معلومات صالح، حمایت از جلسات شش و نیم بخاطر تطبیق میثاق امنیتی در بیست و چهار ساعت گذشته ۸۲ درصد بوده و در عین حال ۱۷ درصد تبصره ها و پیشنهادات معقول و اکادمیک به آن مواصلت ورزیده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *