تساوی الکلاسکو و اشتباهات داور

تیم های بارسلونا و ریال مادرید در هفته‌ای ۳۶ لالیگا در نیوکمپ شب گذشته به مصاف هم رفتند و “دوصدوسی‌وهشتمین” ال‌کلاسیکوی تاریخی را به تساوی۲-۲  به پایان نرساندند.

در این دیدار که در نیوکمپ برگزار شد تیم بارسا شروع خیلی خوبی داشت و با از دست دادن یک فرصت گل‌زنی در دقیقه ۱۰ دروازه ریال را باز کرد و اولین گل را سوارز به ثمر رساند اما رونالدو گل مساوی را در دقیقه‌ی۱۴  زد و نتیجه را ۱-۱ کرد.

بعد از دقیقه ۳۰ نیمه‌ی اول بازی به خشونت گرایید و در این دقایق راموس و سوارز کارت رزد دریافت کردند و در دقیقه آخر نیمه اول مسی نیز کارت زرد دریافت کرد و در همین حال سرخی روبرتو به دلیل برخورد با مارسلو کار سرخ دریافت کرد و بارسایی ها نیمه‌ای دوم را ۱۰ نفره بازی کردند.

آغاز نیمه ای دوم برای ریالی ها خوب نبود و نیمه ای دوم را این تیم بدون رونالدو بازی کردند و آسنسیو در به جای رونالدو به میدان آمد.

در دقیقه هفتم نیمه ای دوم مسی برای بار دوم دوازه ریال را باز کرد و بارسا به ۱۰ بازی کن ۲-۱ به جلو افتاد و بیل ستاره ولزی در دقیقه ۷۲ گل تساوی را برای  ریال ۱۱ نفره به ثمر رساند و نتیجه را ۲-۲ کرد.

بعد از دقیقه‌ی ۷۲ هر دو تیم چندین فرصت گل‌زنی را از دست داد و این ال‌کلاسیکو با نتیجه مساوی ۲-۲ در حالی به پایان رسید که هر دو تیم از عمل کرد و اشتباهات داور ناراضی بودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *