بازار گرم کمپاین”۵۴ لک را پس بتی” در صفحات مجازی

کمپاین ” ۵۴ لک را پس بتی” که روز گذشته (۱۸ثور) از سوی فعالان جامعه‌ی مدنی و شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده بود فضای مجازی امروز را گرم کرده و دامنه‌اش گسترش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این کمپاین که از اول صبح روز سه شنبه(۱۸ثور) در صفحات مجازی بالا و پایین می شده امروز در صفحات شماری زیادی از کاربران دیده می شود و کاربران زیادی این کمپاین را حمایت کرده اند.

کاربران مطالب شان را با عکس های ابراهیمی که به روی آن عدد ۵۴ بوشته شده با هشتک” ۵۴ لک را پس بتی” به نشر ‌می‌رسانند.

کمپاین “۵۴ لک را پس بتی” در حالی راه اندازی شده است که رییس مجلس نمایندگان حاضر به پرداخت ۵۴ لک افغانی از ۵۴ میلیون که اختلاس شده بود شد.

مجلس نمانیدگان افغانستان چهار سال از زمان قانونی شان می‌گذرد و نمایندگان مجلس بارهای از سوی مقامات دولتی متهم به زورگویی، غضب زمین و حتی جابجای افراد انتحاری کرده اند.

این در حالیست که اعضای مجلس نمایندگان اسنادی را به رسانه‌ها چند ماه قبل داده بودند که نشان می‌داد، عبدالروف ابراهیمی رئیس پارلمان افغانستان بیش از ۵۰ میلیون افغانستان را اختلاس کرده است.

بعد از جنجال‌های فراوان رئیس مجلس حاضر شد که ۵۴ لک افغانی را پس بدهد و حال کاربران شبکه‌های اجتماعی خواهان این کار شده اند و گفته که باید رئیس مجلس این پول را پس بدهد.

این اعتراض زمان شکل گرفت که رئیس مجلس به مراسم توزیع شناسنامه الکترونیکی حضور یافت و اعتراض‌های زیادی را به همراه داشت.

در مورد خواستیم نظر رئیس پارلمان و یا یکی از دستیارهایش را داشته باشیم که موفق نگردیدیم.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *