افغانستان دیگر به پناهگاه امن تروریستان بدل نخواهد شد

نماینده دایم مریکا در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) تاکید می کند که کشورش اجازه نمی دهد تا افغانستان بار دیگر به پنا‌گاه امنِ ترویستان تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بانو «کی بلی هاچسون» در یک کلیپ تصویری در حساب توئیتر خود می گوید که امریکا اجازه نمی دهد که بار دیگر از افغانستان تهدید شود.

وی اظهار داشت که امریکا و ناتو در کنار افغانستان هستند و همانطور که باهم آمده اند، خروج شا نیز بر اساس بررسی شرایط در افغانسان، این کشور را ترک خواهند کرد.

بانو هاچسون با اشاره به صلح افغانستان، می گوید که همچنان به حمایت‌ شان از مردم و نیروهای امنیتی افغانستان ادامه خواهند داد.

نماینده امریکا در ناتو از حکومت افغانستان و طالبان خواست تا فرصت پیش آمده را زمینه ساز رسیدن به توافق نهایی و مناسب ایجاد کنند.

اظهارات نماینده امریکا در ناتو در حالی بیان می شود که با گذشت بیش از یک ماه از توافقنامه امریکا و طالبان، تا هنوز گفتگوهای بین الافغانی آغاز نشده و پیشرفتی در آن دیده نمی شود.

هرچند که حکومت ۲۰۰ تن از زندانیان طالبان را رها کرده است؛ اما طالبان گفته که زندانی های رها شده مطابق با لیست تهیه شده آنها نیست.

بیشتر بخوانید …

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *