کلینتون: ترامپ شایسته ریاست جمهوری نیست

کلینتون نامز حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ امریکا با ذکر اینکه ترامپ رقیب جمهوریخواهش هیچ برنامه ای برای نابود سازی گروه های تروریستی به خصوص داعش ندارد گفت ترامپ برای ریاست جمهوری زاده نشده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از خبرگزاری آسیا، هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوری امریکا در یکی از کمپین هایش در دانشگاه فلوریدای جنوبی ضمن اینکه سفر دونالد ترامپ رقیب جمهوریخواهش به مکزیک را سفری شرم آور خواند افزود: دونالد ترامپ به هیچ عنوان برای ریاست جمهوری امریکا ساخته نشده است.

هر دو نامزد ریاست جمهوری امریکا در کمپین انتخاباتی خود که در ۸ نوامبر به اوج خود می رسد تلاش دارند تا حمایت مردم بیشتری در ایالات های مهم مانند فلوریدا را به دست بیاورند.

کلینتون در کمپین انتخاباتی خود گفت: راز واقعی از برنامه “سری” ترامپ برای نابودی داعش در حقیقت نداشتن برنامه ای در این خصوص است.

وی در ادامه افزود: ترامپ با فاجعه خواندن ارتش و گفتن اینکه من  بیشتر از جنرال ها در مورد داعش می دانم، در حقیقت توهینی به تمامی یونیفورم پوش های ما نموده است.

درهمین حال کلینتون وعده داد برای نابودی گروه های تروریستی ابزار مناسب را در اختیار ارتش قرار خواهد داد.

وزیر خارجه امریکا گفت: پس از حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ من به حیث یک سناتور تلاش کردم تا پنتاگون را بازسازی نموده و کشورمان را امن تر بسازم، و درصدد مجازات اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده بودم و اکنون هم تا آخرین توان برای نابودی داعش و گروه های تروریستی تلاش خواهم کرد.

وی در کمک به نابودی بن لادن گفت: هنگامی که نیروهای ویژه ما توانستند بن لادن را تعقیب نموده و در پاکستان او را بکشند من در کنار بارک اوباما و مقامات ارشد اطلاعاتی بودم.

کلینتون همچنین تعهد کرد که تلاش برای دستیابی به اقتصادی که به نفع تمامی مردم امریکا باشد و نه تنها برای قشر مرفه جامعه وهمچنین ایجاد منابع پاک و تجدید پذیر مانند انرژی خورشیدی و جذب نیروهای جوان دراین بخش ها خواهد کرد.

وی در مورد مبارزه با تغییرات آب و هوا و گرم شدن آن تعهداتی کرد و گفت این مسائلی است که ترامپ به آنها هیچ عقیده ای ندارد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *