پاکستان پوسته های نظامی اش را از خاک افغانستان خارج می کند

در نشست مشترک نیروی سرحدی افغانستان و پاکستان، فرماندهان سرحدی پاکستان تعهد سپردند که پوسته های شان را که در خاک افغانستان ایجاد کرده اند خارج کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نیروی سرحدی پاکستان پس از آن تعهد کردند که پوسته های شان را از خاک افغانستان خارج کنند که در دیداربا نیروی سرحدی افغانستان به آتش‌بس توافق کردند و یکی از شرط های آتش‌بس هم خارج کردن پوسته های آن ها از خاک افغانستان بود.

این در حالی است که نیروی های سرحدی پاکستان به عبور از خط صفر داخل خاک افغانستان شدند و نیروی سرحدی افغانستان با آن ها درگیر شدند و این در گیری ولسوالی های دندپتان و میدان زازی صورت گرفته و در نیتجه هر دو جانب به آتش‌بس توافق کردند.

در نشست مشترک نیروی های سرحدی دو طرف رییس ارگان لوای دوم مرزی افغانستان گفت شما برخی از پوسته‌ها را در خاک افغانستان ساخته اید. بیایید این پوسته‌ها را از نزدیک ببینیم و آنان را به عقب ببرید.

گفته می‌شود که نیروی سرحدی پاکستان هم تعهد سپردند که نیروی شان را از پوسته های ایجاد شده در خاک افغانستان خارج کنند و پوسته ها را به نیروی های افغانستان بدهند.

بر بنیاد گزارش ها نیرو های پاکستانی هم از نظامیان افغان خواست تا نظامیانی که سه روز پیش در درگیری از سوی نظامیان افغان در ولسوالی زازی میدان ولایت خوست بازداشت شده اند دوباره با پاکستان بسپارند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *