موشک‌های یمن عربستان را مجبور ساخت که سیستم هشدار را فعال کند

تشدید حملات مشکی یمن به عربستان سعودی این کشور را مجبور کرد تا در ریاض و چندین شهر دیگر سیستم هشدار دهنده فعال کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه،به نقل از شبکه المسیره با افزایش حملات مشکی یمن در خاک عربستان سعودی آن ها چندین شهر به شمول ریاض پایتخت این کشور را به سیستم هشدار مجهز کرده است.

گفته می شود که مقامات یمن در پاسخ به حملات  جنگنده های ایتلاف سعودی به مناطق مسکونی حملات موشکی اش را در خاک عربستان سعودی افزایش داده است که مقامات سعودی مجبور شده در شهر های ریاض و ولایات الدرعیه، الخرج و الشرقیه سیستم هشدار دهند فعال کنند.

قرار است که این سیستم در پنچ شنبه آینده (۲۰ ثور) در شهر های ریاض و چند شهر دیگر آزمایش شود و این در حالی است که شهروندان این شهر ها در شبکه های احتماعی نا رضایتی شان را از این سیستم اعلام کردند و گفته اند که این اقدام سبب ایجاد ترس و وحشت مردم می‌شود.

این در حالی است که گفته اند که آیا از قبل از فرود آمدن موشک های یمن این هشدار دهنده ها به سر ما به صدا در خواهد آمد؟

به اساس گزارش ها عربستان سعودی با ایتلاف چند کشور دیگر عربی و حمایت آمریکا در سال ۱۳۹۴ حملات کسترده را علیه یمن کشور فقیر عربی آغاز کردند که این تجاوز تا حالا جان ۱۴ هزار یمنی را گرفته و ویرانی های زیادی بر جا گذاشته است.

همچنان این جنگ دو ساله کمر اقتصاد عربستان را شکستانده است و کشورهای غربی و آمریکا در مورد جنایت بشری عربستان هیچ واکنش نشان نداده اند

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *