مردم یمن در همدری با ملت فلسطین دست به تظاهرات زدند

شهروندان یمنی روز گذشته سه شنبه در همبستگی با مردم فلسطین با شعار های مرگ بر آمریکا و رژیم اسرائیل دست به تظاهرات گسترده در صنعا زدند.

مردم یمن برای اظهار همدردی و وفاداری به قدس و فلسطینیان و اعتراض در برابر اقدام آمریکا مبنی بر انتقال سفارت خانه اش از تل آویو به قدس دسته دسته به میدان الیمن در صنعا گرد آمدند و تظاهرات به راه انداختند.

اعتراض کننده با گرفتن پرچم فلسطین و سر دادن شعار های ضد اشغال گرایان اسرائیلی و جنایت آنها علیه مردم بی دفاع فلسطین همدردیشان با این مردم وانزجار شان در مقابل رژیم اسرائیل و آمریکا را به نمایش گذاشتند.

باشندگان یمنی همچنان تاکید کردند که ملت یمن در کنار مردم فلسطین هستند و با وجود جنایت ائتلاف عربستان به رهبری آمریکا علیهه مردم یمن مسله فلسطین همواره در ذهن شان جای دارد.

در همین حال رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که مقاومت مردم فلسطین در مقابل جنایت نابخشودنی رژیم اسرائیل و آمریکا ادامه خواهد داشت.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به رسانه ها گفت که ملت فلسطین در غزه مواضع خود را با خون نوشته و از مسیر درست مقاومت منحرف نشده است.

وی با بیان اینکه ما به راهپیمایی های بازگشت در غزه ادامه می دهیم و توانایی مان بر ایستادگی و مقاومت فراتر از تخیلات دشمنان است، تاکید کرد که کشتار روز گذشته فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی بیانگر این است که راهپمیایی های بازگشت رژیم اسرائیل را متزلزل کرده است.

مردم یمن در حالی با اظهار همدردی با فلسطینیان دست به تظاهرات زده اند که روز گذشته سخنگوی وزارت خارجه ایران با اعلام حمایت شان از مردم این کشور از شهروندان خود خواست که به منظور حمایت از شهروندان فلسطینی دست به اعتراض و گردهم آیی های مسالمت آمیز بزنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *