محکمه صحرایی یک زن توسط  گروه تروریستی طالبان درغور

گروه تروریستی طالبان صبح روز گذشته یک زن  ۱۸ ساله را به اتهام فرار از منزل در محضر عام  ۳۰۰ دره زدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گروه تروریستی طالبان صبح روز چهار شنبه (۷ سرطان) یک زن ۱۸ ساله به جرم فرار از منزل  در قریه مسجد نیگار سفلی در شهرک ولایت غور در انظار عموم دره  زدند.

ویدیوی که از این رویداد به دست ما رسیده است نشان می دهد که اعضای گروه ترویستی طالب  هر کدام به نوبت  در دره زدن  این زن سهم میگیرند.

گفته می شود که تروریستان طالب این محکمه صحرایی در ساحه تحت کنترول دولت اجرا کرده اند.

به بنیاد گفته های یک منبع موثق، آرزو به دلیل خشونت و مشکلات خانوادگی در سال ۱۳۹۳ از خانه شوهرش که وابسته به گروه تروریستی طالبان بود به خانه پدر خود میرود اما دوباره با میان جگری بزرگان محل به خانه اش باز میگردد این در زمانی است که شوهر آرزو در ایران به سر می برد.

زمانی که آرزو برای بار دوم به خانه‌اش باز می‌گردد خشونت ها با او از سر گرفته می شود شوهر و خانواده شوهرش با او به خشونت رفتار می‌کنند ولی آرزو موفق می شود که به خانه پدرش برود و با پا در میانی بزرگان محل طلاق بگیرد.

آرزو با سپری کردن مدت زمان عده اش برای بار دوم همراه مرد دیگری ازدواج می کند اما او  و شوهرش یک ماه قبل از سوی گروه تروریستی طالبان باز داشت می شوند و سرانجام  این گروه تروریستی آرزو را روز گذشته در یک محکمه صحرایی در ساحه تحت کنترول دولت ۳۰۰ دره می‌زند و  شوهرش را   به جای نا معلوم انتقال میدهند.

در ویدیو دیده میشود که گروه تروریستی طالبان در هنگام صدور حکم شان قبل از اجرا میگویند باور دارند که او با فرار از خانه شوهرش، گناه بزرگی را مرتکب شده و پس از اجرای حکم، هیچ گونه گناهی ندارد و هیچ کسی هم حق ندارد به او نگاه بدبینانه داشته باشد و کسی که با او برخورد بد کند طبق احکام شریعت با او برخورد خواهد شد.

ولایت غور یکی از ولایت های ناامن و سنتی است که آمار محاکمه صحرایی گروه های تروریستی در این ولایت بالا است و گروه تروریستی  طالبان در چند سال گذشته بارها دختران و زنان را در این ولایت محاکمه صحرایی کرده و نیز سنگسار کرده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *