محافظ رییس جمهور غنی در کابل ترور شد

حوالی ساعت ۱۰بجه شب گذشته (۷حوت) پولیس جسدی را پیدا می‌کند که با برچه بر سر و صورتش کوبیده شده و از بین رفته است، خانواده مقتول می‌گوید که حمید کرامانى محافظ رییس جمهور است و از هرات برگشته بود که این اتفاق رخ داد.

نصرت رحیمی، معاون سخنگوی وزارت داخله ضمن تایید این رویداد گفت که حوالی ساعت ۱۰ بجه شب یک جسد را پولیس در ساحه کارته ۴، کوچه مخابرات کشف می‌کند که طبق معلومات ابتدایی هویدا می‌شود که قتل توسط برچه و در جای دیگر صورت گرفته است و جسد اینجا انتقال داده شده است.

ذبیح شادان یکی از بسته‌گان کرامانی به خبرگزاری خاورمیانه گفت که حمید کرامانى محافظ رییس جمهور بود و دیروز شام همراه با رییس جمهور از هرات آمده بود.

شادان در ادامه گفت که بعد از رسیدن به کابل کسی برای کرامانی تماس می‌گیرد که طرف کارته ۴ بیاید و پولیس در صدد جستجو این شخص است که کی می‌تواند باشد که کرامانی را می‌توانست پیش خود طلب کند.

شادان همچنان گفت که با برچه به سر، صورت و سینه کرامانی کوبیده اند و خیلی به وضعیت بد جسد به دست پولیس رسیده است.

ترورها افراد سرشناس در این اواخر در کابل خیلی زیاد شده است و این در حالیست که وزارت امور داخله همواره از اصلاحات صحبت می‌کنند.

بشیر عظیمی مالک فروشگاه فامیلی، هاشم نظری مسوول مجتمع ورزشی براداران نظری در کارته ۳، ترور چند نفر در سرک سیلو، اختطاف تاجران در شهر کابل به حد اخر رسیده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *