لعلی به نفع کریم، کنار رفت

انتخابات فدراسیون فوتبال افغانستان

علی عسکر لعلی که پیش از این یکی از منتقدین فدراسیون فوتبال افغانستان بوده و خود را یکی از کاندیدان احتمالی انتخابات مطرح کرده بود، به نفع کرام الدین کریم کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، کرام الدین کریم و علی عسکر لعلی، امروز (۲۹جدی) در یک نشست خبری از اشتراک برنامه هایشان خبر داده و گفتند که بعد از این در کنار هم کار خواهند کرد.

لعلی نامزد احتمالی انتخابات فدراسیون فوتبال افغانستان در این نشست اظهار داشت که مشابه بودن برنامه های کاری از دلایل عمده برکناری از انتخابات بوده است.

وی که پیش از این نیز به عنوان مشاور فدراسیون فوتبال افغانستان فعالیت داشت افزود که پس از این در کنار کرام الدین کریم خواهد بود و از تمامی برنامه های فوتبال به گونه جدی حمایت میکند.

لعلی افزود که با برنامه های گسترده آقای کریم و برنامه ریزی های خودش می توانند دست آوردهای بزرگی برای فوتبال و مردم افغانستان داشته باشند.

در عین حال، کرام الدین کریم اظهار داشت که حالا می توانند در کنار لعلی برای شگوفایی بیشتر فوتبال گام بردارند و برنامه های بزرگی را عملی سازند.

گفتنی است که علی عسکر لعلی چندی پیش و به دلایل مختلف از سمت خود در فدراسیون فوتبال افغانستان کناره گیری کرده بود و به عنوان نامزد احتمالی انتخابات ریاست این فدراسیون معرفی کرده بود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *