قدرت پدافندهای ارتش سوریه رژیم اسرائیل را به وحشت انداخته است

نظامیان رژیم اسرائیل ضمن ارایه توضیحات در مورد قدرت پدافندهای هوایی ارتش سوریه گفته است که وجود این پدافندها در خاک سوریه این رژیم را نگران کرده است.

یک مقام ارشد نیروهای هوایی رژیم اسرائیل ضمن ارایه توضیحات در مورد تنش های اخیر میان ارتش سوریه و رژیم اسرائیل به قدرت پدافندهای این کشور اقرار نموده و از آن ابراز نگرانی کرده اند.

گزارش ها میرسانند که پدافندهای ارتش سوریه به تاریخ ۲۱ دلو سال گذشته یک فروند جنگنده اف ۱۶ رژیم اسرائیل را در بلندای جولان منهدم کرد این اتفاق پس از آن رخ داد که این رژیم در چند مرحله مواضع ارتش سوریه مورد هدف قرار دادند.

این نظامی ارشد رژیم اسرائیل که نخواست نامش برده شود گفته است که سوریه شبکه قدرتمند از پدافندهای هوایی و موشک های زمین به هوا از تمام انواع آنرا در اختیار دارد که باعث نگرانی رژیم اسرائیل شده است.

این مقام نیروهای هوایی رژیم اسرائیل در حالی از قدرت پدافندهای سوریه ابراز نگرانی کرده است که همزمان با این نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل درجریان نشست در پایگاهی هوایی تل نوف اظهار داشت به کشور ایران نیز اجازه نمیدهیم در سوریه پایگاه نظامی بسازد و جنگ افزار های اتمی را توسعه دهد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *