صالح: «حسیب قوای مرکز» دیر دوام نمی کند

معاون نخست ریاست جمهوری می گوید که بر اساس جلسه تازه امنیتی کابل، «حسیب قوای مرکز» دیر دوام نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، جلسه امروز (۱۰عقرب) امنیتی کابل به رهبری امرالله صالح برگزار شد و از آزمایش موفقانه وسایل مقابله با تک تیراندازهای طالبان خبر داده شد.

صالح می گوید که امروز وسایل مقابله با «بزبزک» طالبان به تمام نیروهای امنیتی معرفی می شود و از طریق ویدیو کانفرانس توسط دفتر شورای امنیت ملی تشریح و توضیح می گردد.

به گفته وی، در ۴۸ ساعت گذشته سه حادثه به شمول ترور یک افسر در «قلعه عارق» قره باغ، ترساندن و ارعاب یک تجار در منطقه کارته پروان توسط باند دزدان به نام حسیب قوای مرکز و سرقت یک عراده موتر در ناحیه سوم رخداده که به زودی عاملین آن بازداشت شده و حسیب قوای مرکز هم دیر دوام نخواهد آورد.

معاون نخست ریاست جمهوری م گیود که تیم کابل که تعداد آنها بالاتر از چهل نفر میشود یک دیگر را می شناسند، به رموز یکدیگر بلد شده، زیر یک سقف با صمیمیت جمع می شوند و حالا که کابل را محله به محله ارزیابی نموده و به مرحله ایجاد ساختار رسیده است.

از دید صالح، ساختار چهار محور خواهد داشت؛ ارزیابی روزمره و دوامدار و همیشه از دید پولیس و آنهم حوزه به حوزه و سمت به سمت، تحلیل استخباراتی وضعیت کابل با اتکا به دسترسی منابع و اطمینان از دسترسی آنها به حلقات ترور و طالب همه روزه، سوم ارزیابی حکومت داری ملکی و خدمات شهری از دید شهرداری و مقام ولایت کابل همه روزه و چهارم رسیده گی به نظریات مردم و تسلط بر فضای نرم یعنی روابط عامه و استراتیژیک همه روزه که ساعت شش و نیم صبح بررسی می شود.

وی با بیان اینکه اکنون تنها زعامت استراتیژیک جلسات را به عهده دارد، افزود که بخاطر ظاهر شدن توانایی های نهفته در نهادهای دولتی نقش داشته و ارزیابی های میتودیک و استوار بر ارقام نشان میدهد که سطح رضایت در چهل و هشت ساعت گذشته از کارکرد تیم میثاق امنیتی و روش شش و نیم صبح، ۷۶درصد بوده است.

مسوول امنیتی کابل خاطرنشان ساخت «با مدنظر داشت اینکه اکنون استراتیژی شش و نیم صبح دارای ساختار و هدف های مشخص است تمرکز اصلی و اساسی روی  تطبیق آنچه گفته شده بود، روش تدام و داخل سازی هر فرد جامعه در تطبیق و همچنان تجرید زورمندان قانون شکن و تطبیق قانون بالای همه است. انشالله دریغ نخواهیم کرد. درین رسالت حرمت به خواست مردم اساسی ترین وظیفه ای ماست.»

وی تاکید کرد که از دید بسیج منابع تخنیکی، مادی، سیاسی و جهت دهی تمام ادارات دولت در حمایت از برنامه هیچ مانع وجود ندارد و از سر راه برداشته شده اند.

بر اساس معلومات صالح، هر نظری که در صفحات اجتماعی ابراز می گردد، هر مشکلی که به هر وسیله ای به آنها رسانیده میشود، هر تبصره اکادمیک که برای بهترسازی ارائه می گردد به دیده قدر دیده شده و با صمیمیت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *