شیخ عیسی قاسم: رژیم بحرین سرسپردگی به اسرائیل را برای سلطه گری می دانند

رهبر نهضت اسلامی بحرین، به سازش این کشور با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و گفت که حاکمان این کشور سرسپردگی به امریکا و اسرائیل را راهی برای سلطه‌ گری بیشتر بر ملت‌ ها و خفه کردن آنها می ‌دانند.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، «آیت الله شیخ عیسی قاسم» اقدام رژیم این کشور در برقراری و عادی ‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را اقدامی شوم دانست.

وی در بیانیه ‌ای گفت: «همه رژیم‌ های حاکم عربی که برای سازش با دشمن صهیونیستی اقدام کرده و یا می ‌کنند به خوبی می ‌دانند که این سازش برخلاف خواست شرع الهی و بر خلاف اراده ملت ‌های امت اسلامی بوده و برآورده ساختن خواست امریکا و اسرائیل و همسویی با اراده آنها است، و این در حالی است که از زیان ‌های بسیار این اقدامات برای این امت و همچنین از دشمنی اسرائیل و امریکا با امت مطلع هستند».

به عقیده وی، نظام‌ های حاکم به طور مطلق میلی به عدالت با ملتها ندارند و می‌ خواهند سلطه را به طور کامل و هر امتیاز و فرصتی را به چنگ آورند.

آیت الله قاسم سرسپردگی به امریکا و اسرائیل را که در تناقض با منافع اسلام و امت اسلامی است؛ راهی برای سلطه‌ گری بیشتر بر ملتها و خفه کردن آنها عنوان کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: «دیروز امارات و امروز بحرین و فردا کشور سوم و چهارم در باتلاق سازش با دشمن صهیونیستی و گناه بزرگ آن افتاده و می ‌افتند، دلیل آن شکاف بسیار عظیم بین حاکمان و مردم در تفکر، روحیه، اهداف و منافع است».

این در حالی است که چندی پیش امارات به عنوان اولین کشور عربی با رژیم صهیونیستی سازش کرده و روابط عادی با آن برقرار کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *