رسوایی اخلاقی یکی از مدیران اسرائیلی فیسبوک

“داو کاتز” مدیر یکی از واحدهای هدست واقعیت مجازی، وابسته به فیسبوک به علت تلاش برای برقراری رابطه غیراخلاقی با یک دختر زیر سن قانونی در نزدیکی سیاتل دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از دانشجو، این دستگیری در تاریخ ۲۱ دسامبر رخ داده و این مدیر اسراییلی فیسبوک متهم است که برای برقراری رابطه جنسی با این دختر که تنها  ۱۵ سال سن دارد پیشنهاد داده که به وی ۳۵۰ دالر بپردازد.

داو کاتز سی و هشت ساله به علت تلاش برای برقراری رابطه غیراخلاقی با این فرد به ازای پرداخت پول تحت پیگرد قضایی قرار گرفته است. وی که شهروند رژیم اسرائیل است در آمریکا زندگی می کند و با پرداخت وثیقه ۱۲۵ دالر فعلا از زندان آزاد شده است.

وی زمانی شناسایی شد که تلاش کرد از طریق اینترنت با یک دختر زیر سن قانونی ارتباط برقرار کند، اقدامات این فرد از طریق ماموران مخفی پولیس ردگیری شد و زمانی که او برای ملاقات با دختر یاد شده به یک هتل مراجعه کرد شناسایی و دستگیر شد.

فیس بوک در سال ۲۰۱۴ با پرداخت ۲ میلیارد دلر شرکت Oculus را خریداری کرد و کاتز نیز یکی از کارکنان این شرکت بود که در زمینه طراحی و ابداع هدست واقعیت مجازی Oculus Rift فعال بود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *