دو عضوی چادری پوش گروه طالبان مسلح درو لایت فاریاب بازداشت شدند

پولیس فاریاب می‌گوید، دو عضوی گروه طالبان مسلح که در جریان یک‌سال گذشته چندین تن از نیروهای امینتی و بزرگان قومی را را ترور کرده بودند از سوی نیروهای امنیتی در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب بازداشت شدند.
دفتر مطبوعاتی پولیس فاریاب امروز شنبه (۱۰ حوت) با ارسال خبرنامه مطبوعاتی می‌گوید، قاری عطاؤالله و قاری غلام نبی باشندگان ولسوالی های المار و غورماچ ولایت فاریاب که با استفاده از لباس زنانه قصد داشتند نیروهای امنیتی را در بازار ولسوالی قیصار ترور کنند بازداشت شدند و از نزد شان یک میل کلاشینکوف و مقداری از جنگ افزار بدست آمده است. خبرنامه زمان دقیق بازداشت این افراد را روشن نساخته است.
خبرنامه می‌افزاید، این افراد در تحقیقات ابتدایی به جرم خویش اعتراف کرده و گفته اند که در یک سال گذشته چندین تن از نیروهای امنیتی و افراد با نفوذ را در ولایت فاریاب ترور کرده اند.
همچنان خبرنامه علاوه کرده است که در نتیجه انفجار ماین جازسازی شده گروه طالبان مسلح در مسیر راه قریه بازار‌قلعه ولسوالی دولت‌آباد سه چوپان زخمی شده اند و دو ماین کارگذاری دیگر در ولسوالی المار این ولایت خنثی شده است.
عملیات نوید از یک هفته بدینسو در بخش های از ولایت فاریاب ادامه دارد و مقام های امنیتی این عملیات را پر دست آورد می‌خوانند.
محراب الدین ابراهیمی-خبرنگار زون شمال

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *