دونالد ترامپ: کلینتون دوپینگ میکند

دونالد ترامپ اعلام کرد که کلینتون دوپینگ می کند به همین علت باید قبل از مناظره از هردو نامزد آزمایش دوپینگ گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در یک گردهمایی در مقابل طرفداران خود گفت هیلاری کلینتون رقیب دموکراتش دوپینگ میکند، او تاکید کرد که نامزد حزب دموکرات باید قبل از برگزاری آخرین مناظره انتخاباتی آزمایش دوپینگ انجام دهد.

دونالد ترامپ که در این اواخر به رسوایی های اخلاقی متهم شده است در یک گردهمایی انتخاباتی در مقابل طرفدارانش در “پورتسموث” ایالت “نیوهمپشایر” تاکید کرد که هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات باید قبل از آخرین مناظره انتخاباتی آزمایش دوپینگ را انجام دهد.

وی در استدلال به این گفته خود گفت: هیلاری در دومین مناظزه انتخاباتی بسیار شاد و سرحال بود اما در آخر مناظره خود را به زور به موترش رساند، به همین علت قبل از مناظره سوم که روز چهارشنبه هفته جاری قرار است برگزار گردد از هر دو نامزد آزمایش دوپینگ گرفته شود.

ترامپ گفت: کلینتون واقعا در آن شب سرحال و پر از هیجان بود و او چهارشنبه نیز خود را تقویت و پر از هیجان خواهد کرد. ما مثل ورزشکاران هستیم. آیا اینطور نیست؟ ورزشکاران آزمایش دوپینگ می دهند. به نظر من ما هم باید قبل از مناظره آزمایش دوپینگ بدهیم.

ترامپ که در این اواخر به رسوایی های اخلاقی متهم گردیده است تمام این اتهامات را رد کرده و رسانه ها را به تهمت زنی دروغ متهم کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *