دست های پنهان در تلاش ناکام سازی عملیات نظامی در بغلان

اعضای شورای ولایتی بغلان می‌‌گویند، برخی دست‌های پنهان برای حضور متداوم گروه طالبان مسلح در این ولایت به هر نحوی ممکن تلاش دارند تا عملیات نظامی را که اکنون ادامه دارد ناکام سازند.

صفدر محسنی ریس شورای ولایتی بغلان در یک کنفرانس مطبوعاتی می‌‌گوید، این دست های پنهان در حکومت مرکزی و هم در داخل این ولایت استند و نمی‌‌گذارند که عملیات به گونه اساسی پیش‌‌برده شود.

ریس شورای ولایتی بغلان می‌‌افزاید، عملیات های کوچک و مقطعی باعث آسیب پذیری مردم می‌‌گردد و نتایج قابل قبولی به همراه ندارد.

این درحالیست که عملیات البرز ۲۲ از ۱۴ روز بدینسو در منطقه خلازایی دندشهاب الدین ادامه دارد و مقام های امنیتی بغلان گفته بودند که این عملیات تا پاکسازی کامل این بخش ادامه خواهد داشت.

اما ریس شورای ولایتی بغلان می‌‌افزاید که این عملیات با پلان های مقطعی آغاز شده است و نگرانی های زیادی را برای مردم خلق کرده است.

در این حال پولیس بغلان از پیشروی نیروهای امنیتی در بخش های از دندشهاب الدین و وارد شدن تلفات به گروه طالبان مسلح خبر می‌‌دهد.

عکس از شبکه اجتماعی
عکس از شبکه اجتماعی

قابل یاد آوریست که ولسوالی دهنه غوری نزدیک به دو سال است که در کنترول گروه طالبان مسلح قرار دار و دندغوری و دندشهاب الدین در حومه شهر پلخمری مرکز این ولایت نیز از پایگاه های مهم این گروه به شمار می‌‌روند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *