حکومت با اراده سیاسی متعهد به مبارزه با فساد اداری است

محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان گفته است که حکومت در زمینه مبارزه با فساد اداری، متعهد است و اراده سیاسی دارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای غنی در نشست با والی ها، روسای شورای ولایتی و علما تاکید کرده است که به منظور مبارزه با فساد، شورای عالی اصلاحات اداری و مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد ایجاد شده است.

همچنین رئیس جمهور در این نشست گفت که به مسئولین بخاطر کمک به بیجا شدگان داخلی هدایات لازم داده است و بر اساس فیصله جلسه کمیته اضطرار، در گام نخست با بیجا شدگان کمک صورت می گیرد، در گام دوم پس از عادی شدن وضعیت به محلات شان جابجا می شوند و در مرحله سوم در ولایات آسیب دیده، پروژه های انکشافی تطبیق می گردد.

رئیس جمهور غنی همکاری شورای ولایتی، علما، نهادهای مدنی و مردم را در زمینه تطبیق پروژه ها مهم خواند و گفت که با تطبیق پروژه های انکشافی برای مردم زمینه کار فراهم و سهولت های زندگی شان بیشتر خواهد شد.

رئیس جمهور کشور گفت که این هدف اساسی حکومت و وظیفه ایمانی و وجدانی ماست که در زندگی مردم بی بضاعت و فقیر تغییر اساسی به میان آید.

وی افزود که هماهنگی، حمایت و اجماع مردم در زمینه مبارزه با فساد و آوردن اصلاحات مهم است.

او تاکید کرد که در امر مبارزه با فساد برخورد سیاسی و سلیقه‌ی نمی شود، بلکه پروسه اصلاحات به صورت شفاف و دوامدار در مطابقت به احکام قانون اساسی کشور انجام می شود. 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *