حمله رژیم اسرائیل به مواضع حزب الله در لبنان

ارتش اسرائیل مدعی شد که حزب الله لبنان به سربازان اسرائیلی شلیک کرده و در پاسخ آنها هم به مواضع حزب الله در لبنان حمله کرده اند.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (۵سنبله) در پی تحرکات در مرز شمالی فلسطین اشغالی با لبنان، بیانیه ‌ای درباره این تحولات صادر کرده و ادعا‌هایی را مطرح ساخت.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک رویداد امنیتی در منطقه «جبل میرون» در مقابل شهرک مارون الراس لبنان در خاک فلسطین اشغالی اتفاق افتاده است که مسیر‌های منتهی به این منطقه مسدود شده و موضوع در حال پیگیری است.

بر این اساس، در بیانیه مذکور که چندین ساعت بعد از تحرکات در منطقه مرزی جنوب لبنان صادر شده، آمده است: شب گذشته در جریان فعالیت عملیاتی در شمال اسرائیل، از لبنان به سمت نیرو‌های ارتش اسرائیل تیراندازی شد. ما با شلیک پاسخ دادیم و هواپیماهایمان به مراکز حزب‌الله در نزدیکی مرز حمله کردند.

به نوشته این پایگاه خبری، ارتش اسرائیل با ادعای اینکه در تحولات بامدادی هیچ نظامی صهیونیست مجروح نشده و از سوی لبنان نیز تلفاتی گزارش نشده، افزود: این یک اتفاق جدی و شدید است و ما برای مبارزه با هر تهدیدی علیه مرزهایمان آماده هستیم.

رژیم صهیونیستی که همواره حریم هوایی، دریایی و زمینی لبنان را نقض و با جنگنده‌ها و هواپیماهای جاسوسی خود وارد آسمان این کشور می‌شود پس از سرنگون شدن یکی از این هواپیماهای جاسوسی اش در روز شنبه به دست نیروهای  حزب الله، مدعی شد که از افشا شدن اطلاعات نگرانی ندارد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *