جنرال مراد؛ اکنون به پولیس در چندین ولایت اعاشه نمی رسد

جنرال مراد علی مراد، معین پیشین ارشد امنیتی وزارت داخله روز سه شنبه(۱جوزا) در مراسم معرفی معین جدید این وزارت سخنرانی می‌کرد ضعف در بخشی های از وزارت داخله را پذرفت و گفت که پولیس کشور در بدترین وضعیت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، جنرال مراد علی مراد، معین پیشین وزارت داخله بیان داشت که مسوولین این وزارت نتوانست اند که مشکلات سربازان پولیس را حل کنند و در حال حاضر پولیس افغانستان در بدترین شرایط قرار دارند.

جنرال مراد که در مراسم معرفی معین جدید وزارت داخله صحبت می کرد تصریح کرد هیچ کس حق پاداش ندارد که بگوید این کار را من کردم و مستحق پاداش هستم، بدترین حالت را امروز پولیس افغانستان دارد و در چندین ولایت سربازان پولیس امروز اعاشه ندارد و او همچنان افزود که به سربازان پولس اعاشه و امکانات به موقع نمی رسد.

جنرال مراد علی مراد در ادامه صحبت هایش بیان داشت که ما افتخار می کنیم که قهرمان هستیم؟ ما نتوانستیم کاری انجام دهیم، ولی تعهد داریم برای مردم و سربازای که امشب صدا می کند که حد اقل یک نفر را بگویید که با مرمی مرا بزند تا جان دهم.

جنرال مراد علی مراد معین ارشد امنیتی وزارت داخله در حالی این اظهارات را بیان داشت که او به حکم رییس جمهور به سمت رییس گارنیزون کابل گماشت شد و اختر ابراهیمی رییس پیشین محافظت رییس جمهور به اساس حکم رییس جمهور به جای او گماشته شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *