جلسه امنیتی پیرامون بهتر شدن اوضاع امنیتی غرب کابل به ریاست استاد محقق برگزار شد

بر بنیاد هدایت رییس جمهور افغانستان محمد اشرف غنی جلسه هماهنگی جهت تدابیر امنیتی غرب کابل تحت ریاست استاد حاجی محمد محقق معاون ریاست اجراییه افغانستان با اشتراک مسؤلین نهادهای امنیتی شهر کابل تدویر یافت.

دگر جنرال افضل امان قوماندان عمومی گارنیزیون کابل، برید جنرال داوود امین قوماندان أمنیه کابل، تورن جنرال نصیر احمد ضیایى قوماندان فرقه ١١١، جنرال شفیع رئیس امنیت ملی کابل و ننگیالی امین مسؤل امور امنیتی ریاست محترم اجرائیه، برخى از نمایندگان محترم وکلای گذر و متنفذین غرب و شرق کابل اشتراک داشتند.

در این جلسه استاد محقق نظریات و هدایات خویش را پیرامون اتخاذ تدابیر امنیتی هر چه بهتر و بیشتر شهر کابل مخصوصا در ساحات غرب و شرق کابل جهت اشتراک هر چه بهتر مردم در روند ثبت نام انتخابات ارائه نمودند.

همچنان مسؤلین امنیتی حاضر در جلسه مطابق آجندا پیرامون طرح های امنیتی اتخاذ شده معلومات داده و وعده سپردند که ضمن تطبیق پلانهای دقیق امنیتى با همکارى مردم و ایجاد مرکز هماهنگى در زمینه اجراات می نمایند که تا شهروندان کابل در کمال و اطمینان خاطر به مراکز ثبت نام رفته و جهت اشتراک در انتخابات پیش رو سهم گسترده و فعال بگیرند.

در ادامه این جلسه عبدالرزاق اسماعیلی عضو شورای وکلای گذر ناحیه ١٣ به نمایندگی از مردم غرب و شرق کابل پیشنهادات و نظریات مردم را به مبنی بر اتخاذ بهتر تدابیر امنیتی و هم چنان طرح پروژه های انکشافی غرب کابل: اتصال سرک ٢٠ متره شهرک عرفانی، سرک فرعی گولایی مهتاب قلعه، تکمیل جاده شهید مزاری و سرک حلقوی غرب کابل؛ که جهت تأمین آمنیت و سهولت مردم غرب کابل مؤثر واقع میگردد به حضور مقام محترم معاونت ریاست اجرائیه و مسؤلین امنیتی حاضر در جلسه ارائه نمود که مسؤلین در زمین وعده همکارى دادند.

این جلسه بعد از یک سلسه ناامنی‌ها اخیر که در غرب کابل اتفاق افتاد برگزار شد که روی بهتر شدن اوضاع امنیتی در این ساحات بحث و گفتگو کردند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *