جزئیات قتل زن بحرینی توسط یک افسر دولتی

قتل یک زن بحرینی در مقابل چشمان فرزند ۶ ساله وی که گفته می‌شود فرد قاتل افسر دولتی یا عضو خاندان سلطنتی است، جنجال به پا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شب جمعه یک زن بحرینی که گفته می‌شود، خبرنگار حوزه ورزشی است، به همراه فرزندش سوار بر یک موتر بود، هدف تیراندازی قرار گرفت و در جا کشته شد.

وزارت داخله بحرین در بیانیه‌ای ضمن اعلام فوت این زن ۲۸ ساله به نام «ایمان غلوم میرزا صالحی» مدعی شد که فرد ضارب تبعه بحرین است و خود را تحویل امنیت ملی داده است.

همزمان برخی نیز می‌گویند، ضارب عضوی از خاندان حاکم بر بحرین است. از سوی دیگر خانواده ایمان به روزنامه «الوسط» بحرین گفت که فرزند ۶ ساله ایمان تنها شاهد ماجراست و غلوم بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر وی به قتل رسیده است.

خانواده ایمان همچنین گفت: آنچه ما اطلاع داریم این است که دختر ما در منطقه الرفاع بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سرش که از سوی یک فرد نظامی شلیک شده، به قتل رسیده و قتل وی عمدی بوده است.

به گفته خانواده ایمان، قاتل موتر او را تعقیب کرده و پس از توقف موتر در آن را باز و به سمت وی شلیک کرده است.

بر اساس این گزارش، فرزند ۶ ساله این زن نیز که شاهد حادثه قتل مادرش بوده دچار شوک شده و از وضعیت روحی مناسبی برخوردار نیست. به نوشته روزنامه الوسط، دادستانی نظامی انجام تحقیقات در قضیه قتل این زن بحرینی را آغاز کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *