بن سلمان در تیراندازی داخل کاخ سلطنتی سعودی زخمی شده بود

ولیعهد سابق عربستان ضمن قدیمی خواندن  تصاویر منشتر شده ولیعهد عربستان افزود اطلاعات جدید در خصوص زخمی شدن وی در حادثه تیر اندازی الخزامی حقیقت دارد.

محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان در صفحه توئیترش ضمن اشاره به دخیل بودن عربستان در طرح پیشنهادی معامله قرن از سوی آمریکا گفت نقش این کشور محدود به پذیرش سیاسی این معامله نیست بلکه عربستان وظیفه دیگر دارد که کمتر از نقش اولش نیست که شامل تخریب نمودن چهره مردم فلسطین و کم ارزش جلوه دادن این مسله از طریق نویسندگان و اندیشمندان وابسته به دفتر پادشاهی عربستان میباشد.

او همچنان نوشت تصاویری منتشر شده از محمد بن سلمان ولیعهد کنونی عربستان قدیمی است و این ولیعهد از زمان حادثه تیر اندازی در ریاض پایتخت عربستان تا هنوز در رسانه ها ظاهر نشده است و اطلاعات به نشر رسیده در مورد زخمی شدن وی در حادثه تیر اندازی الخزامی صحت دارد او فعلا در حال بهبودی است اما اگر این مسله آشکار گردد برای روند فعالیتش خطرناک خواهد بود.

ولیعهد پیشین سعودی علاوه کرد تغییرات قابل محسوس بن سلمان که به منظور جلب توجه غربی ها انجام شده بود و شامل اجازه رانندگی به زن ها، حضور آنان در ورزشگاه فوتبال و سایر تغییرات با اقدام روز جمعه بن سلمان در خصوص بازداشت فعالان زن سعودی به اتهام خیانت، فرو ریخت.

این در حالی است که ایجاد نو تشکیل ائتلاف عربستان، آمریکا، رژیم اسرائیل و امارات در حالی پدیدار شدن است و هدف از ایجاد این ائتلاف پیاده نمودن نقشه های سیاسی، جمعیتی و اقتصادی برای خاور میانه و تحمیل خواسته های این کشور بالای سایر کشورهای منطقه است که در آینده نزدیک حادثات زیادی بروز خواهد کرد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *