«بخاطر زخم‌های که برداشته احتمال مرگ ابوبکر البغدادی زیاد است»

وزارت داخله عراق اعلام کرده است که بر اساس اطلاعاتی شان از ابوبکر بغدادی وی به شدت زخمی شده و احتمال مرگ او هم زیاد است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ابوعلی البصیری رییس بخش اطلاعات و مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرده که «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش به شدت زخمی شده و حال او وخیم است.

به گفته این مسئول ارشد امنیتی عراق، «ابراهم عواد السامرائی» ملقب به البغدادی اخیرا در پی وخیم شدن اوضاع جسمی خود به بیمارستان داعشی ها در منطقه «الجزیره» سوریه منتقل شده است.

در ادامه او گفته که  وضعیت روحی سرکرده داعش بد است و او به دلیل شکستگی های متعدد و زخم های خطرناکی که داشته به بیمارستان منتقل شده و  قادر به راه رفتن نیست.

البصیری همچنان گفته است که سرکرده گروه تروریستی داعش هنوز در منطقه الجزیره سوریه حضور دارد و به منطقه دیگری پناه نبرده است. با این حال او به نقل از اطلاعات و مستنداتی که در اختیار وزارت کشور عراق است اعلام کرده که وضعیت جسمی سرکرده داعش وخیم  شده و احتمال مرگ او هم زیاد است.

این در حالیست که وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که در حملات هوایی ۲۸ می سال ۲۰۱۷ رهبر گروه تروریستی داعش کشته شده است؛ اما گزارش‌ها بعد از آن منتشر شد که رهبر گروه تروریستی داعش زحمی برداشته است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *