ایمن الظواهری: آمریکا نقاب از چهره واقعی جنگ صلیبی برداشت

سرکرده گروه تروریستی القاعده، در واکنش به تصمیم انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس گفت که آمریکا نقاب از چهره واقعی جنگ صلیبی مدرن برداشت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از خبرگزاری فرانسه، ایمن الظواهری سرکرده گروه تروریستی القاعده در پیام تصویری در واکنش به انتقال سفارت آمریکا به قدس اظهار داشت این اقدام ترامپ نتیجه مذاکره با رژیم اسرائیل است و سبب تحقیر مردم فلسطین گردیده است.

الظواهری که  بعد  از کشته شدن اسامه بن لادن در سال ۲۰۱۱ سرکردگی  گروه القاعده را به عهده گرفت با اشاره به اینکه حکومت خود گردان فلسطین این سرزمین را فروخته است افزود ترامپ واضح و بی پرده حرف میزند و چهره واقعی جنگ صلیبی مدرن را آشکار کرد.

او در جریان سخنانش به تکرار صحبت های رهبر پیشین القاعده اشاره کرده گفت بن لادن همواره آمریکا را دشمن سرسخت مسلمان میدانست و میگفت تا زمانیکه آمریکا از قلمرو مسلمانان بیرون نرود واشنگتن روی ثبات و آرامش را نخواهد دید.

او همچنان ادامه داد که با سیاست سازش آمریکا نتیجه مورد نظر در مورد فلسطین بدست نمی آید و خواهان مقاومت در برابر اقدام های آمریکا شد.

این سرکرده گروه تروریستی القاعده همچنان گفت که با یکجا شدن مسلمان به سازمان ملل و به رسمیت شناختن اسرائیل در حقیقت منافع مسلمانان در معرض ناکامی قرار گرفت.

ایمن الظواهری در حالی  واکنش  خود  را به تصمیم انتقال سفارت آمریکا به قدس ابراز کرد که قرار است امروز دوشنبه ۲۴ ثور مراسم رسمی افتتاحیه انتقال سفارت آمریکا به قدس با حضور ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور ترامپ و همسرش جارد کوشنر و هئیت ۱۲ نفری کنگره آمریکا با وجود مخالفت و تحریم این مراسم از سوی اکثریت کشورها به شمول اتحادیه اروپا برگزار گردد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *