ایتلاف آمریکایی ضد تروریسم ، خود پشتیبان تروریسم است

مدیر مرکز تحقیقات معاصر  ایران در روسیه موضوع استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی را از بهانه تراشی های امریکا می داند و می گوید که امریکا در پی توطئه چینی جدید برای تخریب منطقه بر آمده است. اما به حضور ایران، ترکیه و روسیه نمی تواند کاری کند.

رجب صفراف مدیر مرکز تحقیقات معاصر  ایران در مسکو، در گفت‌وگوی با شبکه العالم گفته است که ترامپ بازارگان بیش در سطوح بین المللی نیست.« ترامپ  در تلاش یافتن بازار برای فروش کالاهایش است».

صفران در مورد خارج شدن امریکا از سوریه گفت که این یک تبلیغ برای دوست سلطان نشین‌اش عربستان سعودی بود زیرا اگر امریکا از سوریه خارج می شد دیگر عربستان نمی توانست در مقابل ایران دوام بیاورد که در حقیقت مرگ سعودی تلقی می‌شود. بنابر این وقتی امریکا گفت که از سوریه خارج می شود، سعودی اعلان کرد که هزینه ای امریکا را برای ماندن در سوریه می پردازد و ترامپ هم  بلافاصله قبول کرد که در سوریه می ماند.

همچنان مدیر مرکز تحقیقات معاصر  ایران در مسکو تصریح کرد که «ایتلاف آمریکایی ضد تروریسم ، خود پشتیبان تروریسم است» که می‌شود گفته “بدیل سیاست های آمریکا در خاورمیانه ” و از جانبی رژیم اسراییل در تلاش از بین بردن آثار ایران در سوریه و منطقه است به همین دلیل فرودگاه تیفور را هدف قرار دادند گفته می شود ایرانی‌ها و مشاورین ایرانی در آن قرار دارد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *