افراد مسلح غیر مسئول از مربوطات شهر کندز بازداشت شدند

مقام های امنیتی ولایت کندز می‌‌‌گویند، ۸ تن از افراد مسلح غیر مسؤل را که نا امنی، تهدید و زورگویی را در برابر مردم راه  انداخته بودند از مربوطات شهر کندز بازداشت شده اند.

انعام الدین رحمانی سخنگوی پولیس کندز به خبرگزاری خاورمیانه گفت، صبح امروز (۲۲ حوت) در پی یک عملیات نیروهای امنیتی که بخاطر بازداشت یک سردسته افراد مسلح غیر مسؤل در قریه شورابی قشلاق شهر کندز راه اندازی شده بود، پس از دو ساعت درگیری ۸ تن از افراد وی همراه با ۷ میل سلاح بازداشت شدند.

رحمانی می‌‌‌گوید، این سردسته افراد مسلح غیر مسؤل که به “شمسو” مشهور است، در هنگام عملیات نظامیان در ساحه موجود نبوده و تلاش ها هنوز برای بازداشت وی ادامه دارد.

وی علاوه کرد این سردسته افراد مسلح غیر مسؤل که نزدیک به ۳۰ نفر تحت امرش دارد، در نا امنی ها و باج گیری از نزد مردم دست دارد.

همچنان سخنگوی پولیس کندز می‌‌‌گوید، پیش از چاشت امروز (۲۲ حوت) یک کارمند شرکت برشنا که مصروف ترمیم لین های برق در منطقه حضرت سلطان شهر کندز بود از اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس کشته شده است.

به گفته او تا هنوز عاملان این قتل معلوم نیست.

ولایت کندز در شمال افغانستان بر علاوه اینکه در اثر حضور مخالفان مسلح دولت نا امن است، شهروندان آن از موجودیت گسترده افراد مسلح غیر مسؤل نگرانی می‌‌‌کنند.

محراب الدین ابراهیمی-خبرنگار زون شمال

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *