اعضای گروه تروریستی داعش از منطقه حجرالاسود در دمشق فرار کردند

ارتش سوریه از آغاز عملیات نظامی برای ریشه کنی داعش و جبهه النصره از الحجر الاسود و حومه خبر دادند و همچنان یک منبع آگاه ارتش اعلام کرده است که عملیات آزادی بدون قید و شرط ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خارومیانه، یک منبع نظامی فاش کرد دیگر هیچ توافق صلحی بین دولت سوریه و گروه تروریستی داعش و جبهه النصره در شهرک های «الحجر الاسود»، یلد، ببیلا، بیت سحم و اردوگاه یرموک در جنوب دمشق وجود ندارد و عملیات نظامی تا آزادی همه این شهرک ها ادامه خواهد یافت مگر این که تروریست ها تسلیم شوند و البته این عملیات نظامی به طور مستقیم بر این شهرک ها تمرکز ندارد.

همچنان بعضی از خبرگزاری ها نوشته اند که برهم خوردن توافق صلح بین دولت سوریه و تروریست ها نتیجه وضع شروط جدید از سوی داعش است. بر اساس درخواست جدید تروریست ها در صدد انتقال به منطقه «حوض الیرموک» در جنوب دمشق در امتداد اردن و فلسطین اشغالی شدند ولی دولت سوریه با این درخواست مخالفت کرد.

ارتش سوریه نیز از آغاز عملیات نظامی خبر داد و هدف از آن را ریشه کنی گروه تروریستی داعش و جبهه النصره از الحجر الاسود و حومه و مبارزه با گروه های تروریستی که علیه ارتش سوریه می جنگند و شهروندان سوری را هدف قرار می دهند اعلام کرد.

گروه تروریستی داعش چند سال می‌شود که در سوریه و عراق جای پا باز کرده اند اما در این اواخر در شمار زیاد از این تروریست‌ها در این دو کشور کشته و زخمی شده اند.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *