کشورهای عربی به مخالفان ایران کمک های مالی میکنند

آغاز سربازگیری داعش در ایالت هلمند افغانستان

شبکه خبری  آمریکا گزارش داده است یک تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین گفته است که این گروه به اشخاص نزدیک به دونالد ترامپ رشوه می دهند.

به گزارش شبکه آمریکایی یک فرد جداشده از گروه تروریستی منافقین ضمن ادعا اینکه  برخی کشورهای ثروتمند عربی مخالف ایران این گروهک را حمایت مالی می کند گفت گروه تروریستی منافقین به افراد نزدیک به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رشوه می دهند.

در این گزارش آمده است که جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، وکیل ترامپ و رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک صدها هزار دالر از گروهک منافقین دریافت کرده اند که در مقابل برای این گروه تروریستی تبلیغ کنند.
این شبکه فاش کرد که مشاور امنیت ملی کاخ سفید بیش از صدو هشتاد هزار دالر را از این سازمان دریافت کرده است اما شهردار سابق نیویورک گفته است که مبلغ دریافت کرده از گروه تروریستی منافقین را به یاد ندارد.
قابل یاد آوری است که سازمان مجاهدین خلق ایران یا سازمان منافقین که در سال‌های دهه چهل و پنجاه شمسی در مبارزه با رژیم پهلوی شکل گرفت، به دلیل دوری از اندیشه‌های اسلامی و جدا کردن راه خود را مسیر انقلابیون مذهبی و روحانیت، بلافاصله به دام گرایشات مارکسیستی و اندیشه مبارزه مسلحانه افتاد همین ایدئولوژی آنان را بلافاصله به انجام اقدامات بدون برنامه‌ریزی و هیجان‌زده کشاند که حاصلی جز دستگیری‌های گسترده توسط ساواک برای آنها در بر نداشت در سال‌های پیش از انقلاب، سازمان به صورت رسمی گرایش خود به مارکسیست را اعلام نمود و اسلام را مکتب مبارزه ندانست منافقین زمانی که با واکنش شدید مبارزین مذهبی و دیگر اقشار مردم قرار گرفتند با یک عقب‌نشینی تاکتیکی و در پیش گرفتن چهره منافقانه خود را همراه مردم و مبارز مسلمان معرفی کردند.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *