هواپیماهای روسی برفراز کشتی‌های جنگی آمریکایی…

برخی رسانه های روسی ازجمله شبکه RT از پرواز چهار جنگنده روسی بر فراز کشتی موشک انداز آمریکایی بنام «دونالد کوک» خبر داده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، RT امروز سه شنبه (۲۱حمل) با اشاره به اینکه ‘کشتی آمریکایی در ۱۰۰ کیلومتری سواحل سوریه در شرق دریای مدیترانه است، خبر داد هواپیماهای روسی پس از آنکه ناو آمریکایی به پایگاه دریایی روسیه در طرطوس سوریه نزدیک شد، به پرواز درآمدند و بر فراز آن نیز پرواز کردند.

این در حالیست که گفته می‌شود رود در روزهای آینده ناو «پورتر» نیروی دریایی آمریکایی نیز عازم دریای مدیترانه شود، کشتی جنگی پورتر یک سال پیش در عملیات حمله موشکی به پایگاه شعیرات سوریه شرکت داشت.

آمریکا به بهانه حادثه شیمیایی در شهر دومای سوریه، دمشق را تهدید کرده است و این در حالیست که رسانه های روسی نوشته اند، این حادثه جعلی است و افراد مرتبط با تروریست های ضد سوری برای متهم کردن دمشق به استفاده از سلاح شیمیایی علیه ساکنان شهر دوما، یک حمله شیمیایی را صحنه سازی کرده اند.

همچنان برخی از کارشناسان حوزه خاورمیانه گفته اند که اگر آمریکا دست به اقدام نظام بزند روسیه و سوریه پاسخ قاطع خواهند داد و گفته اند که ترامپ قصد دارد جنگ جهانی کوچک را راه اندازی کند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *