مقامات روس خواستار کاهش تحریم ها علیه کوریایی شمالی شد

گزارش ها میرسانند که رئیس کمیته بین المللی سنای روسیه در سفری که به جاپان داشت با اشاره به اقدامات مشخص از سوی کوریایی شمالی در قبال توقف برنامه هسته ای این کوریا مسله کاهش تحریم ها علیه پیونگ یانگ باید در شورای امنیت سازمان ملل مطرح گردد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، کنستانتین کاساچوف رئیس کمیته امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه در سفری کاری که به شهر توکیو پایتخت جاپان داشت اظهار کرد اکنون وقت آن رسیده است که مسله کاهش تحریم ها علیه کوریایی شمالی و تحقیقات در این خصوص را مورد برسی قرار داده شود.

این سناتور روس در پاسخ به سوال یک خبرنگار گفت به باور من اکنون زمان آن رسیده است که بحث کاهش تحریم ها علیه کوریایی شمالی در شورای امنیت سازمان ملل مطرح گردد.
او همچنان تاکید کرد که روسیه شاهد اقدام پیونگ یانگ مبنی بر خلع سلاح برنامه هسته ای  این کشور است که این اقدام باید با کاهش تحریم ها علیه کوریایی شمالی در شورای امنیت سازمان  یکجا بیان شود.
این در حالی است که پس از تحریم ها علیه کوریایی شمالی پس  از دیدار ترامپ با اون شدت یافت چون اخبار مبنی براز سر گیری برنامه  هسته ای کوریایی شمالی منتشر گردید که شدت گرفتن این تحریم این کوریا را در شرایط بحرانی قرار داده است.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *