ترامپ مسئول کشتار فلسطینی‌ها؛ آمریکا دشمن جهان اسلام است

دونالد ترامپ بالاخره قدس را پایتخت رژیم اسرائیل اعلام کرد و دیروز رسماً سفارت خود را از تل اویو به قدس منتقل کرد که در نتیجه مردم فلسطین تظاهرات کردند و رژیم اسرائیل در یک اقدام خشونت آمیز تا هنوز شماری زیاد از مردم فلسطین را کشتند و زخمی ساختند.

ترامپ در مبارزات انتخاباتی خود برجام و قدس را هدف قرار داده بود و همواره بر این دو می تاخت و بعد از این که رئیس جمهور آمریکا شد آهسته، آهسته بعد از چند ماه برجام را لغو کرد و هنوز خبر لغو برجام تازه بود که سفارت خود را از تل اویو به قدس منتقل کرد.

بنا بر حکم قرآن «ای کسانی که ایمان آوردید یهود و نصارا را دوستان خود مگیرید که بعضی از آنان دوستان بعضی دیگرند و هر کس از شما آنها را به دوستی گیرد، از آنان خواهد بود. آری خدا گروه ستم‌گران را راه نمی‌نمایند»

خدا در قرآن بارها گفته است که بهود و نصار را دوست خود نگیرید ولی بعضی از کشورهای اسلامی در پی افزایش دوستی با این کشور خوان‌خوار و مستکبر جهانی است.

شروع قرن ۲۱ با استراتیژی که یهودها برای جهان اسلامی ساختند خطرناک بود و در موفقیت این کار شان خاندان آل سعود کمک بیشتر برای شان کرد.

سناریوی را که هانتیگتون بیان کرده بود بنام جنگ تمدن ها یهودها بانی آن شدند؛ همین حلقه‌ی که امروز قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کردند طرح ترور حضرت محمد مصطفی و پسران او را داشتند و همین گروه آغازگر جعل حدیث در اعصار بنی امیه و بنی عباس بودند و دستی در انحراف اسلام داشتند.

دیروز هم این گروه بر کشتن و بستن و گمراهی روان بودند، امروز هم این گروه بزدل و منحوس در پی جنگ استند و جهان اسلام را دشمن خود می دانند و به کشورهای اسلامی تجاوز می‌کنند.

با طرح نو خاورمیانه، آمریکا بر کشورهای اسلامی حمله کرد و این طرف به افغانستان آمد که کار این کشور شده است ایجاد ناامنی، قتل، خونریزی، مسلمان کشی و تضعیف کشورهای اسلامی با هر ترفندی که شود.

آمریکا با منتقل کردن سفارت خود از اسرائیل به قدس جنگ تازه را در جهان رقم زد و این جنگ، جنگ حق در مقابل باطل است و این جنگ یک برنده دارد که «حق» است.

با این که بزرگان جهان اسلامی و خاندان آل سعود را آمریکا خریده است و تهدید کرده است؛ اما جهان اسلام هنوز زنده است و قول پیامبر خدا هنوز یاد هیچ کس نرفته است.

خداوند همواره حق را بر باطل غالب کرده است و این وعده خداوند است که حق همیشه برنده بود است از زمان آدم تا این دم حق در حالی که ضعیف بود و ناتوان و حق طلب کننده ها در حالی که طبقه فقیر بودند اما بر اربابان خود که ظالم بودند پیروز شدند و پیروزی را خداوند وعده داده است.

آمریکا با نقشه که داشت کشورهای جهان اسلام را تضعیف کرد، صدام حسین را اعدام کرد، معمرالقضفی را کشت و دیگر کشورهای خاورمیانه را بی سر ساخت و خاندان آل سعود که در این کار همدست آمریکا بود این سناریوی را تماشا کرد و بعد از این که دید در خاورمیانه دیگر کشوری نیست که با این کار مخالفت جدید کند؛ قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کرد و سفارت خود را به آنجا منتقل کرد.

عربستان سعودی و خاندان آل سعود برابر شریک است در این جنایت آمریکا؛ اگر عربستان و کشورهای اسلامی صادر کننده نفت فقط آمریکا را تحریم کننده از این کشور چیزی باقی نمی‌ماند ولی آمریکا کاری کرده با آقای جهان اسلام که همه چیز خود را مدیون آمریکا می‌داند.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *