بهترین و بدترین مودل لب تاب در سال ۲۰۱۸

سایت Laptop Mag که یک منبع معتبر برای بررسی لپ‌تاپ های جدید بازار محسوب می‌شود امسال نیز همچون سال‌های گذشته به معرفی بهترین و معتبرترین برندهای لپ‌تاپ پرداخته است.

سایت Laptop Mag امروز در مطلبی جدید به رده بندی بهترین و معتبرترین برندهای لپ‌تاپ در سال ۲۰۱۸ پرداخت. در این بررسی که در بین مهم‌ترین برندهای لپ‌تاپ همچون، لنوو، HP، ایسوس، Dell، مایکروسافت، ایسر، اپل، MSI، سامسونگ و Razer صورت گرفته نشان می‌دهد که برای دومین سال پیاپی لنوو را باید به عنوان بهترین برند لپ‌تاپ در دنیا شناسایی کنیم. این رده بندی همچنین نشان می‌دهد که جایگاه اپل همچنان در حال سقوط است.

در این بررسی بخش‌هایی نظیر طراحی (با حداکثر نمره ۱۵)، پشتیبانی و گارانتی (با حداکثر نمره ۲۰)، نوآوری (با حداکثر نمره ۱۰)، قیمت و ارزش خرید (با حداکثر نمره ۱۵) و در نهایت بررسی‌های صورت گرفته از محصولات (با حداکثر نمره ۴۰) مورد توجه بوده است و برندهای مختلف براساس نمره کلی دریافتی رده بندی شده‌اند. رده بندی اعلام شده نشان می‌دهد که لنوو همچون سال گذشته بهترین برند لپ‌تاپ است و دو کمپانی HP و Dell نیز توانسته‌اند جایگاه‌های دوم و سوم را از این نظر از آن خود کنند. پس از این سه کمپانی نیز نام‌هایی همچون ایسر، ایسوس، مایکروسافت، Razer و MSI در رتبه‌های بعدی به چشم می‌خورد. در نکته مهم دیگر، این رده بندی اپل را در جایگاه هفتم قرار داده است. این کمپانی در سال‌های نه چندان دور به عنوان بهترین برند لپ‌تاپ در تمامی رده‌بندی ها معرفی می‌شد.

در این بررسی آمده است که لپ‌تاپ های قدرتمند و معرفی شده در کلاس ایستگاه‌های کاری نظیر X1 Carbon و همچنین لپ‌تاپ های با ارزش خرید بالای Yoga 920 سبب شده است که جایگاه رده اول به کمپانی لنوو برسد. ThinkPad X1 Carbon همراه با پردازنده‌های نسل ششم اینتل، تنها لپ‌تاپی است که در یک سال گذشته توانسته است نمره عالی ۵ ستاره را از بررسی‌های Laptop Mag بدست بیاورد. این لپ‌تاپ از محدود محصولات موجود در بازار است که در یک بدنه باریک و سبک پورت‌های USB تمام اندازه و همچنین درگاه‌های خروجی متعدد را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، ThinkPad X1 از بابت میزان شارژدهی ۱۱ ساعته و همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با بازخورد خوبی از سوی کارشناسان روبرو شده است. همچنین به نظر می‌رسد سری محصولات پرطرفدار ThinkPadsاین کمپانی به دلیل قیمت مناسب و قطعات سخت افزاری مورد توجه کاربران، نقش عمده‌ای در کسب این رتبه داشته است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *