هشدار جدی صالح به مالکان موترهای بدون اسناد؛ یا موترتان را قانونمند بسازید یا به ورثه شهدا واگذار می شود

معاون اول ریاست جمهوری خطاب به مالکان موترهای بدون اسناد هشدار داد که هرچه زودتر مالیه پرداخته و موترهایشان را قانونمند بسازند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، امرالله صالح اظهار داشت که در جلسه صبح امروز (۲۷میزان) فیصله شده است که موترهای بدون اسناد مصادره گردد.

وی در صفحه فیس بوک خود نگاشته است «سالهاست از موترهای بی اسناد شکایت وجود دارد. یکی از مشکلات در ردیابی مجرم همین معضله است؛ در جلسه هفت صبح امروز فیصله شد که موترهای بی اسناد مصادره می گردد.»

صالح اظهار امیدواری کرده است که مالکان موترهای بدون اسناد، مالیه پرداخته و موترهایشان را قانونمند سازند؛ در غیر آن موترهای بدون اسناد پس از توقف در خدمت پولیس قرار می گیرد.

سالهاست از موتر های بی اسناد شکایت وجود دارد. یکی از مشکلات در رد یابی مجرم همین معضله است. در جلسه هفت صبح امروز فیصله…

Posted by Amrullah Saleh on Saturday, October 17, 2020

معاون اول ریاست جمهوری خاطرنشان ساخت که «احتمال دیگر این است که دولت موترهای بی اسناد را پس از توقف و بعد از گذشت یک مدت معین، قانونمند ساخته و به ورثه شهدا توزیع نماید.»

وی انتخاب را در اختیار مالکان این موترها گذاشته است که کدام راه را انتخاب می کنند.

صالح همچنین نمبرهای واتساپ ۰۷۳۰۱۰۰۹۰۰ ـ ۰۷۳۰۶۰۰۷۰۰ را برای ثبت پیام های کتبی شهروندان اعلام کرده و تصریح کرده است که به پیام های صوتی و تماس های تیلفونی پاسخ داده نمیشود.

معاون اول ریاست جمهوری از شهروندان پایتخت خواسته است که اگر از مجرم و قانون گریز عکس و نشانی دارند به این شماره ها بفرستند.

وی در هشدار جدی گفته است که «مجرم دو راه دارد؛ یا پشت میله های زندان یا آدم شدن.»

این درحالی است که روز گذشته و بر اساس هدایت رئیس جمهور، مسایل امنیتی کابل به صورت مستقیم تحت نظارت امرالله صالح قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید …

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *